Wednesday, November 23, 2016

essence "Aquatix" - Aquatix Bay (Lacke in Farbe ...und bunt!)

Hello everyone,

Having used two other polishes from this limited edition for series before, I might actually be able to use all of the shades of this LE at some point. We're looking at turquoise this week, and while I'm not 100% satisfied with this pick, I do think it works.


I didn't layer this when I swatched it, but I would recommend it, as the base isn't very opaque at all and the glitter isn't densely enough packed to make up for it. I think this is probably three coats and top coat.

8 comments:

  1. Oh an den erinnere ich mich. :D

    ReplyDelete
  2. Hach, ist das schon wieder lange her... :) Aber hübsch ist er trotzdem. :D

    LG Lotte

    ReplyDelete
  3. Aus der LE hat es damals tatsächlich kein einziger Lack zu mir nach Hause geschafft... nur diese merkwürdigen Nagelsticker liegen immer noch in meiner Schublade. :D
    Ist aber wirklich ein hübscher und ich finde, er passt super zu Türkis!

    Liebe Grüße ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, die Dinger liegen bei mir auch noch irgendwo rum :D

      Delete
  4. Ich finde den gar nicht so übel, aber die Deckkraft ist ein kleines Manko hier ;) Wobei ich das Originalfinish natürlich toller finde!

    ReplyDelete

Danke, dass du dir die Zeit genommen hast, hier zu lesen und zu kommentieren!/Thanks for taking the time to read and comment!