Saturday, December 31, 2016

Let's communicate.

Hey everyone,

I've once again been spending a bit of time (over)thinking what to do with this blog in the future. Long story short, I thought I'd just ask y'all what you want - please do share your thoughts! To make it a bit easier for you, I've created a neat little poll. I really, really hope as many of all 157 of you as possible will participate in the poll, and of course if you don't like the poll I hope you'll leave a comment instead. Feel free to leave any sort of "please no more of x/y" feedback as well. Please, just give me your input.

Poll now closed - please leave any further feedback in the comments!

8 comments:

  1. Ich persönlich würde es vorziehen, den Blog auf Deutsch zu lesen. Ich muss beruflich sehr viel auf englisch lesen und muss das privat und im Feierabend nicht auch noch haben. Vielleicht hättest du dann auch mehr Follower ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke für deinen Beitrag. Ich hab mir das schön öfter überlegt, bin aber noch unschlüssig.

      Delete
  2. Ich mag ja eigentlich fast alles, was du zeigst. :D Lacke sind natürlich mein Schwerpunkt, aber ich lese auch gern andere Themen auf meinen alltäglichen Lackblog- Runden. ;)

    LG Lotte

    ReplyDelete
  3. Ich weiß nicht, was ich ankreuzen soll. :D Ich mag deinen Blog einfach. ;-)

    ReplyDelete

Danke, dass du dir die Zeit genommen hast, hier zu lesen und zu kommentieren!/Thanks for taking the time to read and comment!