Monday, November 9, 2015

p2 "All about berries"

Hello everyone,

The name really says it all. I didn't get the lightest tone in this 8-piece (!) LE, simply because I didn't want another pink at that time. I might still get it, but right now I'm good.

strawberry passion


cranberry passion


cherry passion

Beware of patchiness with this one, don't load your brush up to much.

grape passion

Also a bit prone to being patchy, again be careful with your coats/amount of polish on the brush.

blueberry passion


blackberry passion


plum passion

This one will show brushstrokes because of the shimmer in there, but I don't usually care about that sort of thing too much.

2 comments:

  1. Ich finde die Farben richtig toll, wenn auch nicht unbedingt außergewöhnlich. Allerdings besitzen die Lacke bestimmt einen dünnen Pinsel oder? Damit komme ich leider so schlecht zurecht und das hält mich dann letztlich doch vom Kauf ab...

    Liebe Grüße
    Isabel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, der Pinsel ist rund und schmal. Ich umgeh das immer indem ich beim Abstreifen am Flaschenhals ein bisschen drücke, wodurch sich der Pinsel mehr auffächert, dadurch komm ich mit solchen Pinseln trotzdem ganz gut zurecht.

      Delete

Danke, dass du dir die Zeit genommen hast, hier zu lesen und zu kommentieren!/Thanks for taking the time to read and comment!