Wednesday, February 18, 2015

Catrice "Luxury Nudes" - Delight In Pure Light (Lacke in Farbe ...und bunt!)

Hey guys!

Yesterday I was pretty late, today I'm pretty early - oh life. Anyway, here is my choice for beige!

Two coats and top coat here. It says "Satin Shine" on the bottle but I didn't really see much of a satin finish happening, so I topcoated it to smooth it out. There's a pretty golden-reddish shimmer going through it, which I'm seeing here under my desk lamp - but as you can see in the photo above, the shimmer is very much not visible in normal daylight. What a shame. The color looks kinda weird on me, so I'm not sure if I'll keep it. I'm slowly (like, at a snail's pace) going through my collection at the moment and trying to find space for everything that's currently sitting around in boxes, but it seems kinda hopeless. I need more storage! Anyway, this might get thrown in with the other stuff I'm purging, is what I'm trying to say.

6 comments:

  1. Ich bin einfach kein Beigetyp. ^^ Aber purging mach ich auch. :D Kann dich gut verstehen.

    LG Lotte

    ReplyDelete
  2. Den kenn ich gar nicht - ich nehm an, den gibt's nicht mehr? Find ich sehr hübsch, aber nach Satin Finish sieht er wirklich nicht aus. Aber ich finde, er steht dir!
    Ich versuch übrigens auch auszusortieren, wenn mir einer nach 1x Lackieren nicht gefällt. Aber die Box mit den unlackierten ist immer noch größer als die mit denen, die mir nicht mehr so gut gefallen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Er gehört zum neuen Sortiment! Das Satin Finish hat sich nicht eingestellt, also hab ich einen Überlack draufgemacht um ein paar Unebenheiten auszubessern. Danke :)

      Geht mir genauso, kenn ich nur zu gut.

      Delete

Danke, dass du dir die Zeit genommen hast, hier zu lesen und zu kommentieren!/Thanks for taking the time to read and comment!