Wednesday, July 30, 2014

models own "Ice Neon" collection - Luis Lemon (Lacke in Farbe ...und bunt!)

Hey guys!

We're starting the third round of "Lacke in Farbe ...und bunt!" off with a bit of a bang, since Lena asked for yellow and I have quite the one for you here.

This is three coats with top coat. As you can see, it's still not fully opaque. Definitely easier to layer it over white. I know a lot of people hate that, but I want full color and full effect, so I prefer it sometimes. And I don't really mind.

In case you're wondering: I had to file my nails down because one of them ripped. I'm quite happy with the length I could save, though!

8 comments:

  1. Ich mag deine Länge! :) Das Gelb ist gar nicht schlecht. Schön glossy und eben, das gefällt mir. Nur ich trag ja nie Gelb auf den Nägeln... ^^

    LG Lotte

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke, ich auch :) Ich glaube, da hat der Überlack doch einiges gerettet - ohne sah's nämlich nicht ganz so gut aus! Ich trag's eigentlich auch nie, aber den hier hatte ich tatsächlich schon mal drauf.

      Delete
  2. Mhh, also mit weißer Base hätte er mir besser gefallen. So siehts ein bisschen ungesund aus. Deine Nagellänge finde ich total hübsch :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Auf Weiß ist er auch knalliger. Danke!

      Delete
  3. It actually looks okay! I think it's good to see the polish before it's applied to white base - gives you a better feel for it :-)

    ReplyDelete
  4. Wheeeee, was für eine krasse Farbe :) Sehr geiler Lack und irgendwie finde ich die leichte Durchsichtigkeit auc nicht schlimm!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah :D Mir macht es auch nicht so viel aus.

      Delete

Danke, dass du dir die Zeit genommen hast, hier zu lesen und zu kommentieren!/Thanks for taking the time to read and comment!