Monday, April 28, 2014

piCture pOlish - gravity

Hey guys!

Remember when I showed "altered state"? Yeah, that kinda seems like forever ago. But I haven't forgotten about the two other polishes from this LE (cleverly entitled "Limited Edition") and my sort-of-promise to show them as well, so here goes the second of the set of three!


Just as with "altered state", this is all one coat over black, with top coat. While the first photo shows the blue-teal color of this polish, the colors in the shifts are pretty much the same as "altered state" has. I have to admit that disappointed me a bit.

6 comments:

  1. Aber trotzdem sensationell schön! :)

    LG Lotte

    ReplyDelete
  2. Ein TRAUM. Mehr will ich nicht sagen - schnell wegklicken, sonst sabbere ich noch auf meine Tastatur :x

    ReplyDelete
  3. Er ist sooo schön, wollte mir den erst auch bestellen, hab mich aber doch für Cosmos entschieden. Mal sehen, ob das die richtige Entscheidung war^^

    LG :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cosmos ist definitiv sehr, sehr hübsch. Den hab ich auch schon länger im Auge, aber ich bin meistens zu geizig, um ihn tatsächlich zu bestellen :P

      Delete

Danke, dass du dir die Zeit genommen hast, hier zu lesen und zu kommentieren!/Thanks for taking the time to read and comment!