Wednesday, March 26, 2014

a shiny 10 (Lacke in Farbe ...und bunt!)

Hey guys!

This week's theme is brown! You must all be tired of reading this, but I'll say it again because it's true: Brown is not really my favorite color. Some browns I do like, but it's still a bit of a rare creature in my stash. Anyway, here we go with my pick for this week!


First photo is one coat of Manhattan "10V" (getting really creative there, are we) over Rival de Loop Young "shiny bronze". In the second photo, I have two coats of "10V" applied. Both photos are with top coat. I liked this with just one coat over "shiny bronze" already, but with two coats, it got that wonderful depth to it - very pretty. I haven't tried it on its own, but you can probably build it up to a nice opacity. Let me know if you wanna see it without a base color underneath! This beauty was recently added to the standard range, so you should be able to find it easily if you have access to Manhattan products.

12 comments:

  1. Auf dem zweiten Bild gefällt mir das ziemlich gut. :)

    LG Lotte

    ReplyDelete
  2. Wunderschöner Glitzer, den der Lack da präsentiert :)
    Mir persönlich wäre er aber zu hell .. bei Brauntönen muss es dunkel sein, sonst passt es leider nicht zu mir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stimmt :)

      Schade, aber man muss sich damit natürlich auch wohlfühlen können.

      Delete
  3. On the second photo it looks really nicey :)

    ReplyDelete
  4. Ach doch, so mit zwei Schichten ist das eine feine Sache - gefällt mir gut der Lack! Aber ich vermute, solo dürfte er doch mehrere Schichten brauchen... Definitiv eine gute Annäherung an die ungeliebte Farbe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ich werd's irgendwann mal ausprobieren :) Find ich auch!

      Delete
  5. Auf dem zweiten Foto gefällt er mir extremst gut - ich liebe ja Braun sowieso, dann noch Glitzer, und schon fang ich an zu sabbern :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, das ist doch super :D Er ist auch schön.

      Delete
  6. Auf dem zweiten Foto ist der bombe *.* Hab ihn schon im Laden stehen sehen danna ber gedacht: näääh wann trägst du mal braun^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Der rote Glitzer hat mich überzeugt ihn mitzunehmen, ich geb's ja zu :P

      Delete

Danke, dass du dir die Zeit genommen hast, hier zu lesen und zu kommentieren!/Thanks for taking the time to read and comment!