Saturday, February 22, 2014

essence - a lovely secret (Lacke in Farbe ...und bunt!)

Hey guys!

I have a secret that isn't quite so lovely. And now that I think about it, it's not really a secret, either: I'm late with this! Not too late, but still late. And for lilac of all colors! Well, let's just get right into it...


Two coats plus top coat. In the bottle, this has pink shimmer, but on the nail, it doesn't show up. Instead, you get some sort of darker purple particles. Which, I mean, it's a cool effect, but not what I expected.

11 comments:

  1. and for me the darker particles are the best in this polish. it's so unique because of that :)

    ReplyDelete
  2. Wirklich süß! :) (ich weiß nicht, warum mir zu Flieder kein anderes Wort einfällt ^^)

    LG Lotte

    ReplyDelete
  3. Bei mir kommt der zwar ziemlich blaustichig raus, aber diese Schimmer-Fitzelchen sind echt... Interessant^^ Ich weiß nicht, ob ich sie gut finde oder eher irritieren...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, er ist schon gut an der Grenze :o Ich mag sie, auch wenn sie wie gesagt unerwartet sind ^^

      Delete
  4. Ach, den habe ich auch noch irgendwo rumflattern ^^ Schöner Lack ! Ich habe dir übrigens einen Award verliehen :
    http://polishparade.blogspot.de/2014/02/liebster-award-vielen-dank.html

    ReplyDelete
  5. Hübsch... ich finde den Effekt toll (aber ja, er ist definitiv nicht, was man erwartet) :D

    ReplyDelete
  6. I love this polish!

    http://the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    ReplyDelete

Danke, dass du dir die Zeit genommen hast, hier zu lesen und zu kommentieren!/Thanks for taking the time to read and comment!