Wednesday, November 20, 2013

[Swatch] models own - Rocket, Catherine Wheel, Dancing Queen, Banger, Boogie Nights (over black; Lacke in Farbe ...und bunt!)

Hey guys!

Today I'm making the last post for "Lacke in Farbe ...und bunt!" - but only for round one! Thankfully, Cyw and Lena are loving the series just as much as us other participants, so they decided to start a second round, which will start immediately next Wednesday! I'm so glad we can continue this awesome series, because I really do love it. This week's theme is "bunt" - "colorful" - and I wanted this to be a bit of a bang, so I decided to go for a glitter rainbow. Let's check it out!


Rocket on thumb, Catherine Wheel on pointer finger, Dancing Queen on middle finger, Banger on ring finger, Boogie Nights on pinky finger. I wanted to fit the whole rainbow on five fingers, which was kinda hard, but thankfully all these glitters look really nice together. They actually all have a little bit of at least one other color mixed in with their main glitter color, which I think is very cool - and it was extremely useful to me! Models own sure makes some awesome glitter polishes...

20 comments:

  1. Das ist toll <3 eine schöne Topper Übersicht ;)

    ReplyDelete
  2. Wow, looks really really great! Although I'm not the biggest fan of glitter-toppers (for myself, that is), your mani looks terrific and is sure one of the best entries for this week's color theme!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! I'm a bit of a glitter junkie...

      Delete
  3. O_O Was sind DAS denn bitte für schöne Topper?!
    Mit Regenbögen kann man mich ja immer locken, aber wenn sie dann noch als Glitzerombré auf den Nägeln verpackt sind...wow, toll!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wie gesagt, models own leistet da gute Arbeit :D

      Dankeschön!

      Delete
  4. Hui, da hast du wirklich ein paar Granaten rausgeholt und ein Glitzerfeuerwerk gezündet! Klasse! Ich finde, äh... den... ne, den anderen... Ach :x Ich kann mich gar nicht entscheiden, welchen von den Lacken ich am schönsten finde!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke :) Haha, ja, sie sind schon alle was besonderes!

      Delete
  5. You are invited to take part in my "International Giveaway sponsored by Born Pretty Store"
    (Prize: A $30 Voucher)

    Visit: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/10/born-pretty-stores-30-voucher-giveaway.html

    ReplyDelete
  6. Oh...der Violette ist schön. Ich mag diese großen Teilchen.

    Liebe Grüße,
    Elena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mich stören die eher, allerdings vor allem auf dem kleinen Nagel. Bei den größeren ist es nicht so schlimm. Aber das Gesamtbild gefällt mir auch sehr.

      Delete
  7. Das sieht sehr toll aus <3 Liebe Grüße

    ReplyDelete
  8. Oh Gott. Namensvetterin, was tust du mir an?! Ich hab die Topper damals bei Fatma gesehen und dachte "KREISCH! HABEN WILL!" - hab das erfolgreich bekämpft und verdrängt, und jetzt kommst DU daher und AAAAAAAH! Die sind zum Sterben schön und jetzt brauch ich bestimmt wieder etliche Stunden Yoga und Mantras, bis ich sie wieder verdrängen kann. Arg.

    Achso, muss ich eigentlich noch was dazu sagen, ob mir dein heutiger Beitrag gefällt? XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tut mir leid :') Aber freut mich, dass es dir gefällt!

      Delete
  9. This is probably one of my favorite posts. So gorgeous and colorful. Perfect for a holiday party. Not that I go to parties or much less invited. LMAO But anyway, yeah, I'm loving it. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww, thank you! It might work great for a New Year's party, too, with colorful fireworks and all. I don't go to any either, haha! We have fun anyway :)

      Delete

Danke, dass du dir die Zeit genommen hast, hier zu lesen und zu kommentieren!/Thanks for taking the time to read and comment!