Saturday, November 16, 2013

[Swatch] Catrice Limited Edition Arts Collection - nail polishes

Hey guys!

Rembember when I promised to show you these? That's okay, I did. Sorry it took so long, I hope you can still find these if you want them. I've seen them around last week still so I think you should be able to get them.

Pinkroque

Two coats with top coat. Don't you love the bottle print? Anyway, this is a pink, with a little bit of silvery sparkle to it.

Forevergreen

Two coats with top coat. A nice green, again with a silvery tone to it.

Bronze-Deco

Two coats with top coat. A pretty gold tone, more on the orangey-brown, warm side of gold. I really like it more than expected!

4 comments:

  1. Sehr schön :) Habe mir den grünen und rosanen am Mittwoch für je 1,40€ reduziert bei Rossmann geschnappt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ich bin immer etwas neidisch, wenn mir andere von ihren Rabatten berichten - bei mir ist irgendwie nur selten was reduziert und wenn, dann nur um einen geringeren Betrag :D Aber cool, tolle Schnäppchen!

      Delete
  2. Bei mir gibts auch nie Rabatte xD Die LE kommt und ist meistens am selben Tag weitgehend ausverkauft... Hab die Lacke nicht mal zu gesicht bekommen... aber sind hübsch. Den rosanen und den grünen hätte ich mir vielleicht auch mitgenommen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huch, so krass ist es zum Glück hier nicht. Aber selbst wenn die Teile schon aus alten LEs sind werden sie nicht reduziert.

      Delete

Danke, dass du dir die Zeit genommen hast, hier zu lesen und zu kommentieren!/Thanks for taking the time to read and comment!