Sunday, October 6, 2013

[Swatch] alessandro - Be my Angel (belated Lacke in Farbe ...und bunt!)

Hey guys!

So as you know, I had to pass on Lacke in Farbe ...und bunt! last week - meh! I had already picked a polish, but somehow I didn't get around to putting it on and taking pictures, so that was that. I still want to show you my pick, though, so here we go.


Two coats, no top coat. The bottle already tells you - this is a matt polish. And even though you can see a few not-so-perfectly covered spots, I still love the look of this. I couldn't resist trying it out with top coat though...


I just think the shimmer looks so pretty! I would totally wear this, how about you?

4 comments:

  1. I'd definitely wear it. The shimmer is lovely and even though its a white polish its not so... white :p Hope You know what I mean :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I totally understand! It really is lovely.

      Delete
  2. Mh, also so richtig matt finde ich jetzt nicht wirklich - bzw. wäre ich spontan nicht drauf gekommen, dass das matt sein soll^^ Aber - er ist wirklich sehr hübsch, das wäre auch ein weißer Lack, den ich tragen würde!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Man sieht es "in echt" vielleicht etwas besser. Der Schimmer lässt es aber nicht unbedingt 100% matt aussehen, das stimmt. Erst fand ich ihn gar nicht so schön, aber inzwischen bin ich sehr glücklich mit meinem Kauf ^^

      Delete

Danke, dass du dir die Zeit genommen hast, hier zu lesen und zu kommentieren!/Thanks for taking the time to read and comment!