Monday, September 2, 2013

[Swatch] essence Limited Edition Oktoberfest - Bussal

Hey guys!

When the time of Oktoberfest in Munich rolls around, everyone and their mom suddenly likes to pretend they're Bavarian. Not that I mind terribly, but it can sprout some interesting peculiarities. Anyway, essence is having a LE dedicated to the Oktoberfest and I snagged this polish, so let's see it!


Two coats with top coat. I think this is quite a classic red shade; it's quite bright, and as such you can see it makes my skin look extremely pale - to my camera, anyway. I quite like it, but the name is just so silly to me.

6 comments:

  1. Gorgeous red! So rich and juicy :)

    ReplyDelete
  2. Der Rotton ist toll und ich meine auch, daß er Dir steht. Aber der Name... *grusel*

    Liebe Grüße,
    Elena

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stimmt :) Danke! Ja, der Name ist schon eine Sache für sich...

      Delete
  3. Hübsches Rot! Der Name wäre ja schön, wenn er wenigstens richtig geschrieben wäre (Busserl). Aber als Münchnerin mag ich keine Möchte-Gerne-Bayern ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Über die richtige und falsche Schreibung von Dialekt rede ich lieber nicht, das ist doch ziemlich schwierig :D Ich finde die plötzliche Hingabe an das bayrische Brauchtum auch etwas seltsam ^^

      Delete

Danke, dass du dir die Zeit genommen hast, hier zu lesen und zu kommentieren!/Thanks for taking the time to read and comment!