Sunday, June 30, 2013

[Swatch] misslyn Limited Edition Sugar Baby - pink lollipop

Hey guys!

I went crazy shopping yesterday so I'm gonna show you a few of the things I acquired this week, hope you enjoy :) First up is yet another velvet diamond nail polish by misslyn, from their brand new collection Sugar Baby (thanks Lotte!).


Two coats without top coat. I like this, but I think it looks a little flat in color. I really liked how for some of their colors, misslyn mixed slightly varying shades of a color. Anyway, I personally might have called it something like "strawberry lollipop" to give it a little less of a plain name.

VERY IMPORTANT

From tomorrow, as I'm sure most of you know by now, Google Reader will NOT BE WORKING ANYMORE. If you want to keep following my blog please go over to the right where you can see the bloglovin' and Pinterest buttons and hit "follow" on there! Thanks and see you there :)

6 comments:

  1. Pst, Reader ist nicht GFC ;) GFC sollte ganz normal weiterlaufen, das "normale" Dashboard ebenso.

    Sandlacke sind immernoch total toll - aber der hier ist mir persönlich ein bisschen zu rosalich langweilig :x Ich bin auf deine anderen Einkäufe gespannt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ich hab mich nicht drüber informiert, hab nur mitbekommen wie viele in Panik verfallen sind und hab einfach mal mitgemacht :D Ein echter Lemming. Aber ist eigentlich egal, sicher ist sicher. *schulterzuck*

      Dann hoffe ich die nächsten paar sind eher was für dich :)

      Delete
  2. Ooooh, die Sugar Babys sind schon da? Ich denke, die kommen erst ab Mitte Juli in den Handel! Da muss ich ja auch gleich mal los wetzen. Mal sehen, an welchen davon ich nicht vorbei komme... ^^

    LG Lotte

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ich hab sie nur in einem Laden gesehen (Karstadt), vielleicht waren sie da einfach verfrüht dran? Viel Glück jedenfalls bei der Suche :)

      Delete
  3. Love this, very pretty and feminine

    ReplyDelete

Danke, dass du dir die Zeit genommen hast, hier zu lesen und zu kommentieren!/Thanks for taking the time to read and comment!