Sunday, May 12, 2013

[Swatch] P2 Far East. so close. Limited Edition - bluish green

Hey guys!

P2 currently has a Limited Edition inspired by, well, duh, the Far East. As per usual it's a bit cliché, but well. Also as per usual, I can't resist anything inspired by Asia, so yes, I cracked, and here we go :)


Two coats with top coat. I like the silvery-golden shimmer with the minty base color. Not terribly unique, but whatever. The name looks like an atrocity to me, I gotta say. There are two more polishes in the LE that I might show at a later date :)

4 comments:

  1. I love this nail vanish :)

    http://www.classicquirk.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  2. Ich hätte den Lack zwar spontan auch eher mit e geschrieben, aber ich glaube, das geht auch so... (Wooza, nicht nur die Deutschen haben unnütze Schreibweisen^^)

    Auf jeden Fall: Hübsche Farbe, wie du schon schreibst, nichts Herausragendes, aber trotzdem nett anzusehen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, ich krieg immer spontan Augenzucken wenn ich das so sehe. Ich weiß es nicht, und ich bin zu faul nachzuschauen :P

      Catrice hat immer noch die besten Englisch-Fail-Namen, die mir jetzt so aufgefallen sind. "Colour of Honor" z. B. oder auch "In The Armee Glow". Whut? Echt jetz? ... Okay.

      Genau das ist sie ^^

      Delete

Danke, dass du dir die Zeit genommen hast, hier zu lesen und zu kommentieren!/Thanks for taking the time to read and comment!